Având în vedere prevederile O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Constanța, organizează examen de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut, a funcționarilor publici de execuție din cadrul instituției, respectiv:
Funcţia publică de execuţie, pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, pentru care se organizează examenul de promovare în gradul profesional imediat superior şi structura din care aceasta face parte este următoarea:
- SERVICIUL ECONOMIC ȘI ADMINISTRATIV – COMPARTIMENTUL ACHIZIȚII INVESTIȚII
Referent, clasa III, gradul profesional superior.
Precizãm urmãtoarele :
1. Examenul de promovare în gradul profesional va consta în:
- Verificarea eligibilitatii candidatilor, in urma depunarii dosarelor de concurs
- proba scrisă: va avea loc la sediul D.S.V.S.A. Constanța din Șos. Mangaliei nr.78, în data de 22.05.2025, ora 11.00 ;
- proba interviu, in cadrul careia se testeaza abilitatile, aptitudinile si motivatia candidatilor: data, ora si locul sustinerii probei interviu se afiseaza odata cu rezultatele la proba scrisa.
Dosarele de înscriere la examen se pot depune în termen de 20 de zile de la data afișării anunțului, privind organizarea examenului de promovare, la secretariatul D.S.V.S.A. Constanța, respectiv de la data de 16.04.2025 până în data de 05.05.2025, inclusiv, și vor conține în mod obligatoriu următoarele documente:
a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
c) adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;
d) copie certificat competențe digitale nivel mediu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
e) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din anexa nr.10-OUG 57/2019.
Copiile de pe actele de mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de examen.
2. Pentru a participa la examenul de promovare în gradul profesional, funcţionarul public trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
- să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
- să fii obţinut cel puţin calificativul „bine“ la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu completările ulterioare.
Bibliografie și tematică pentru :
- SERVICIUL ECONOMIC ȘI ADMINISTRATIV
Referent, clasa III, gradul profesional superior.
- Constituţia României, republicată
- Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare.
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Tematică
- Constituţia României, republicată
- Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare.
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice .