Nr. 7546/08.04.2025
CĂTRE,
OPERATORII ECONOMICI INTERESATI
INVITATIE DEPUNERE OFERTA DE PRET
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR CONSTANTA cu sediul in mun. Constanta, Soseaua Mangaliei nr. 78, jud. Constanta, telefon 0241/682417, fax 0241/682119, reprezentată prin DR. IVANCIU CORINA, funcţia director executiv, doreste sa achizitioneze prin achizitie directa, in conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 si ale H.G. nr. 395/2016, urmatoarele servicii:
Obiectul achizitiei | Cod CPV | Descrierea serviciilor
|
Servicii de monitorizare video, paza umana si interventie rapida pentru sediul DSVSA Constanta si LSVSA Constanta
Servicii de monitorizare sistem alarmare efractie si interventie rapida servicii de mentenanta sisteme securitate si cctv pentru sediile DSVSA si LSVSA Constanta, CSVSAO Mangalia, CSVSAO Constanta si CSVSAO Costinesti. |
79713000-5
79711000-1 |
Servicii de monitorizare video cu inteligenta artificiala, paza umana 8 ore/zi de luni pana vineri si interventie rapida pentru sediul DSVSA Constanta si LSVSA Constanta
Servicii de monitorizare sistem alarmare efractie si interventie rapida servicii semestriale de mentenanta sisteme securitate si cctv pentru sediile DSVSA si LSVSA Constanta, CSVSAO Mangalia, CSVSAO Constanta si CSVSAO Costinesti. |
Servicii colectare deseuri chimice | 90523000-9 | Servicii de preluare, transport si neutralizare prin incinerare in instalatii speciale cu asigurarea unei temperaturi inalte de combustie, ce determina neutralizarea deseurilor (chimicale constand din sau continand substante periculoase si ambalaje care contin reziduuri sau sunt contaminate cu substante periculoase) utilizandu-se echipamente de retinere si purificare a gazelor. |
Servicii de inlaturare deseuri biologice | 90524300-9 | Servicii de colectare, transport si incinerare/ neutralizare a deseurilor de origine animala, categoria 1, 2, 3. |
Servicii de curatenie si igenizare in spatiile LSVSA, cladire sediu DSVSA Cta si 2 locatii PIF. | 90900000-6 | Prestarea cu personal specializat a serviciilor de curatenie si igienizare in urmatoarele puncte de lucru :
a) cladirea LSVSA Constanta ( P + 1, respectiv 1072 mp) b) cladirea DSVSA Constanta (demisol, parter + 2 + M, respectiv 2600 mp) si c) doua locatii PIF Constanta ( Nord – Dana 5 Port Constanta si Sud – Poarta 10 Constanta Sud Agigea) Prestatorul de servicii va asigura 3 (trei) menajere care sa realizeze curatenia zilnica, de luni pana vineri inclusiv, intr-o succesiune prestabilita in corelatie cu tipul spatiului de curatat, natura suprafetelor si tipul murdariei de inlaturat prin utilizarea unor utilaje diverse, adecvate metodei de curatenie aplicate si a unor proceduri specifice in functie de aderenta murdariei (maturare, aspirare – pentru murdarii neaderente, spalare cu diverse solutii – pentru murdarii aderente). Menajerele vor fi distribuite astfel: – 1 menajera pentru cladire clinica si administrativ DSVSA Constanta, de luni pana vineri cate 8 ore pe zi – 1 menajera pentru cladire LSVSA Constanta, de luni pana vineri cate 8 ore pe zi – 1 menajera pentru cele doua locatii PIF Constanta, de luni pana vineri cate 8 ore pe zi |
Servicii de mentenanta si asistenta tehnica sistem financiar-contabil, salarizare si resurse umane | 72261000-2 | Servicii informatice de mentenanță și asistență tehnică pentru Sistem informatic integrat pentru gestionarea activitatii financiar-contabile – SNIManager, Sistem informatic salarizare si resurse umane – SNISal, REVISAL |
Servicii de informare legislativa nationala | 72590000-7 | Furnizorul, în calitate de realizator, licenţiază, livrează, asigură mentenanţa şi lasă în exploatarea Achizitorului produsul EUROLEX cu următoarele module: legislaţie si jurisprudenţă naţională si comunitara în varianta: online – 7 useri |
Servicii de inchiriere si igienizare purificatoare de apa | 51514110-2 | Servicii de inchiriere si igienizare 7 purificatoare de apa |
Integrare in reteaua IT a unei infrastucturi de printare si copiere documente | 79521000-2 | Furnizarea produselor şi prestarea serviciilor aferente implementării de către Furnizor a unei infrastructuri optimizate de printare precum şi a unor soluţii IT adiţionale |
Servicii intretinere baza de date pentru evidenta tuturor bolilor animale | 48611000-4 | Pachete de programe pentru intretinerea unei baze de date la nivel de D.S.V. aferent evidentei tuturor bolilor animale defalcate pe tipuri de boala |
Servicii de prelucrare si livrare trimiteri de corespondenta | 64100000-7 | Servicii de primire, prelucrare si livrarea trimiterilor de corespondenta neprioritara/prioritara interna si prioritara internationala cu confirmare de primire, francate in sistemul TP |
Servicii de mentenanta si actualizare sistem integrat ATLAS vet LIMS | 72267000-4 | Servicii de mentenanță și actualizare pentru sistemul informatic integrat „ATLAS vet LIMS” |
Servicii de inchiriere si livrare butelii de gaze | 24111200-7 | Servicii de inchiriere si livrare butelii de gaze (Heliu 6.0, Argon 6.0, Azot 6.0, Dioxid de carbon 3.0), pe baza de nota comanda, in functie de necesitatile laboratorului din cadrul D.S.V.S.A. Constanta |
Servicii de verificare instalatie hidranti interiori si exteriori | 50413200-5 | Servicii semestriale privind activitati in domeniul Situatiilor de urgenta: Verificarea instalatiei de hidranti de incendiu interior si hidranti de incendiu exteriori, in conformitate cu Legea privind Apararea impotriva incendiilor 307/2006, Normativ P118/2/2013 |
Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.
Modul de finalizare a achizitiei directe: incheierea unui contract de prestari servicii cu un termen de prestare de pana la 31 decembrie 2025, cu posibilitatea de prelungire prin act aditional pana la 30 aprilie 2026.
Modul de depunere a ofertei: oferta va fi transmisa pe adresa de email: office-constanta@ansvsa.ro, in atentia Compartimentului Achizitii, pana la data de 22.04.2025, ora 10.00.
Preţul ofertat: Preţul total trebuie să includă toate serviciile prevăzute şi orice alte costuri necesare realizării serviciilor, conform cerințelor și specificațiilor Beneficiarului. Oferta va fi exprimată în Lei, iar TVA va fi indicat separat.
Valabilitatea ofertei: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă cel puțin 30 zile de la data limită pentru depunerea ofertelor.
Calificarea ofertantului: Oferta dvs. trebuie să fie însoțită de o copie a certificatului de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului din care să rezulte numele complet, sediul și domeniul de activitate ce trebuie să includă și prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de achiziție.
In cazul in care oferta dumneavoastra va fi desemnata castigatoare, achizitia se va efectua prin intermediul SEAP.
Va multumim pentru colaborare,